Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2016 20:54 - Най-напушеното стихотворение, което съм писал
Автор: tsvganchev Категория: Поезия   
Прочетен: 496 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Беше ранна летна пролет на ранно късната есенна зима. Във нея гълъб самичък венча със свой полет небосвода просторен със черта пълно непремерима! Крилете си свои разтвори и запърха едвам, едвам, едвам, свенливо,        свенливо,               свенливо, ала не със свян, а не и със капка свенливост, а не и със срам, а просто така - едвам, едвам! Но знайте - това не е гълъб! Това не е също и лула! Какво е - вие ми кажете! Хайде, моля ви се, кажете, кажете ми какво е това! Заслужавам, тъй че удоволствието ми сторете! А не едва! Толкова ли ви е - питам ви аз - участта ваша зла? Това не е гълъб! Това не е лула! Не разбрахте ли вече? Това не е лула!           Това не е лула!                    Това не е лула! Е? И какво от това? А знаете ли поне кое е това нещо, дето във устата се слага, само и само за да издиша се дим? Не! Моля, не казвайте! Ще спим! Ще спим! Сега ще спим! Сега ще спим! От где ви е тая противна, ненавистна, завистна, навистна, ала мисъл зла придошла? Кажете! Не! Спрете! Замълчете! Не! Направо млъкнете! Това не е лула!



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tsvganchev
Категория: Поезия
Прочетен: 29083
Постинги: 33
Коментари: 16
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930