Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2016 19:49 - Интервю с Бог
Автор: tsvganchev Категория: Други   
Прочетен: 1035 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Р: Дядо Боже, разкажи малко за себе си! Б: Амиии, първо сътворих светлината, после Слънцето... Добро е това, което аз харесвам, зло - което не ми се нрави... Зло е убийството... Издавих творенията си през потопа... Изгорих Содом и Гомор, защото... защото бяха все педали там... Но съм добър! Иначе някои разправят, че аз всъщност съм бил убил повече хора, от колкото дори Сатанаил е! Но това е клевета! Май че... А, да, замалко да забравя, убих и сина си, разпнах го като парче пушено месо. Хехе! Защо съм си направил син ли? Ами без да искам содомизирах Магдалена, и тъй... Мъжът й, Йосиф, беше бесен след това, малиии! Р: Това не би ли отивало повече на езически бог, като Зевс? Б: Е, все пак човекът (по-точно мъжът, не че съм женомразец де, все пак показах любовта си към Магдалена...) е създаден по мой вид! Пише го в бестселъра ми - Библията. Тъй че чисто човешките нужди са и чисто божествени... или по-право обратното... няма значение! Р: Дотук добре, дядо Боже, сега идва време за въпроси от зрителите. Б: Ъхъ... Р: Епикур пита: "Щом Бог е и всемогъщ и безкрайно добър, защо тогава съществува злото?" Б: Ъъъм... Без коментар, следващия въпрос! Р: Нека бъде вашата воля тогава... Б: Че то винаги е мойта воля! Р: Анонимен средновековен монах пита: "Ако Бог е всемогъщ и може да сътвори всичко, тогава може ли да сътвори скала, която да не може да повдигне?" Б: Ъъъм... Без коментар, следващия въпрос! Р: Маркиз дьо Сад пита: "Ако Бог искал десетте заповеди да важат за всички хора, защо ги е поднесъл на затворена групичка евреи, а не ги е записал със златни букви на облаците?" Б: Ъъъм... Без коментар, следващия въпрос! Р: Фридрих Ницше пита: "Ако Бог е искал да направи света добро място, дали му се е получило?" Б: Ъъъм... Без коментар, следващия въпрос! Р: Цветан Ганчев пита: "Ако Бог е искал хората да вярват в него, защо тогава ги е създал като разумни същества, тъй че със своя разум да успеят да отхвърлят съществуването Му?" Б: Ъъъм... Без коментар, следващия въпрос! Р: Ще отговорите ли всъщност на поне един от въпросите, които ви задавам? Б: Ъъъм... Без коментар, следващия въпрос!



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Разсмя ме този текст. Инак симпатичен :)
30.08.2016 17:18
...И след последния въпрос прибери куклата на "дядо Боже" обратно в дървената кутия на пътуващия цирк :)
цитирай
2. tsvganchev - . . . И след последния въпрос прибери ...
30.08.2016 18:20
sestra написа:
...И след последния въпрос прибери куклата на "дядо Боже" обратно в дървената кутия на пътуващия цирк :)


Мерси. Това е целта - да разсмива.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tsvganchev
Категория: Поезия
Прочетен: 29152
Постинги: 33
Коментари: 16
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930